Huisstijl
De basis voor een consequent visueel voorkomen en communicatie
Ontwikkeling huisstijl
Een huisstijl kan verschillende onderdelen en middelen bevatten. Echter begint de ontwikkeling hiervan altijd met eenzelfde basis.
Kort opgesomd is dit een document wat uit 4 onderdelen bestaat:
Branding
Aan de hand van een checklist brengen we jouw positionering in kaart. Vervolgens wordt dit document geanalyseerd en bepalen we de belangrijkste merkwaarden.
Beeldmerk / Logo
Huisstijl onderdelen
De basis elementen van de huisstijl worden in een overzichtelijk document bij elkaar geplaatst: Logo (kleur-) varianten, favicons, kleurpalette en typografie. Aangeleverd in: CMYK voor print- en drukwerk en RGB voor digitaal gebruik.
Middelen
WERKWIJZE
CONCEPT.
Wie ben je, waar sta 's ochtends voor op en wat maakt jou uniek? Enkele vragen waarvan de antwoorden de basis voor een doeltreffende positionering vormen. Hiermee ontwikkelen we samen een concept die jouw doelgroep op unieke wijze raakt.
CREATIE.
Vormgeving gaat verder dan alleen het esthetische aspect. Zowel vorm, beeld, kleur en typografie communiceren (on)bewust een bepaald gevoel. Wij zorgen er voor dat dit gevoel perfect aansluit op jouw positionering en daardoor doeltreffend communiceert.
COMMUNICATIE.
Diverse communicatie middelen kunnen van toepassing zijn om jouw doelgroep aan te spreken en het beoogde doel te behalen. Naast de ontwikkeling van deze visuele communicatie zorgen wij ook voor de realisatie en inzet hiervan. Zowel on- als offline!
Benieuwd wat er voor jouw bedrijf mogelijk is?
Neem nu contact op en ontvang vrijblijvend advies.