Het naslagwerk voor jouw identiteit en communicatie
Huisstijl handboek
Inhoud
Een huisstijl handboek kan de volgende onderdelen bevatten:
1. Branding
1.2 Missie / Visie
1.3 Merkwaarden / Tone of voice
2. Logo
2.2 Versies
2.3 Beeldmerk
2.4 Ruimte en plaatsing
2.5 Gebruik
3. Kleur palette
3.2 Kleur gebruik
4. Typografie
4.2 Primair lettertype
4.3 Illustratief lettertype
5. Beeldgebruik
5.2 Vormen en illustraties
5.3 Patronen en texturen
6. Vormgeving
5.2 Templates
5.3 Middelen
WERKWIJZE
CONCEPT.
Wie ben je, waar sta 's ochtends voor op en wat maakt jou uniek? Enkele vragen waarvan de antwoorden de basis voor een doeltreffende positionering vormen. Hiermee ontwikkelen we samen een concept die jouw doelgroep op unieke wijze raakt.
CREATIE.
Vormgeving gaat verder dan alleen het esthetische aspect. Zowel vorm, beeld, kleur en typografie communiceren (on)bewust een bepaald gevoel. Wij zorgen er voor dat dit gevoel perfect aansluit op jouw positionering en daardoor doeltreffend communiceert.
COMMUNICATIE.
Diverse communicatie middelen kunnen van toepassing zijn om jouw doelgroep aan te spreken en het beoogde doel te behalen. Naast de ontwikkeling van deze visuele communicatie zorgen wij ook voor de realisatie en inzet hiervan. Zowel on- als offline!
Benieuwd wat er voor jouw bedrijf mogelijk is?
Neem nu contact op en ontvang vrijblijvend advies.